Daar ga ik dan!

21 oktober 2021 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

En dan is het zo ver! Dag van vertrek! Nou ja, dat is een groot woord. Het begint met vertraging. Waarschijnlijk haal ik vandaag Athene en ga ik morgenvroeg door naar Lesbos. Beetje jammer, maar ik wist van de krappe aansluiting. Morgen ben ik nog vroeg genoeg om een goede start te maken. Ik sta nog niet ingeroosterd voor een shift op de medische post. Morgen zijn er een aantal ‘briefings’ voor me ingepland. Een rustige start. Genoeg tijd dus nog om contact te houden met thuis. Appen, bellen en FaceTimen. Want oooh wat was dat moeilijk zeg… afscheid nemen. Zie mijn gespannen koppie op de foto. Voor nu nog even de focus op in elk geval aankomen op Lesbos en dus hopelijk snel vanuit daar een volgend bericht. Liefs Ilja

1. Jeanine:
    Spannend! Veel succes!
  2. Nicole van der Toorn:
    21 oktober 2021
    Nou dat zal idd best moeilijk en emotioneel zijn geweest. Mooi om even nog te kunnen bijkomen van dit eerste gedeelte. Succes! X
  3. Silla:
    21 oktober 2021
    Een reis vol avontuur, dag 1 al meteen vertraging, maar misschien ook goed om alles even een plekje te kunnen geven. Lijkt me super emotioneel dat afscheid, vind dat je nog erg goed op de foto staat :-). Ik had waarschijnlijk niet meer kunnen stoppen met huilen ,-). Dikke knuffel, hoop dat je goed in Athene bent aangekomen.
  4. Marianne Wendt, v. d Weide:
    21 oktober 2021
    Je reis begint al spannend, heel gaaf dat je gaat. Fijn dat je weet dat je niet alleen gaat, maar gedragen word door je lieve man en kinderen. Leuk die foto met je kinderen. dikke knuffel.
  5. Matthias:
    22 oktober 2021
    Wat een mooie blauwe luchten en exotische beelden.... hier grauwe regensluiers ... goed weer is al een goed begin...